Härlig eftermiddag

Jag fick som bekant besök av mina två
systrar igår.
Det är inte alltför ofta vi ses alla tre nuförtiden,
så det gäller att passa på när tillfälle ges.
 
Två små paket fick jag och i dom låg det bakrelaterade grejer.

Förvisso hade jag redan en del av det jag fick,
men det kunde ju dom omöjligt veta.
 
Jag blev superglad iaf,för dom hade verkligen
tänkt till,och det som jag nu har dubbelt av kan
ändå användas flitigt.
 
Jag hade på dagen innan dom kom precis
gjort klart ett glas som jag suttit och graverat
på i flera omgångar.
 
Det ska tillsammans med två andra namnglas levereras nu
till helgen.
 
Blev ju inte så pjåkiga om jag får säja det själv,men viktigast är iaf att den
som beställt dom blev nöjd och glad!
 
Idag ser det inte heller ut att bli nån extrem
värme med en sol som gassar från klarblå
himmel precis,så jag funderar på om det
ändå inte vore läge att göra lite inköp till
helgens sammankomst.
Då har man det gjort åtminstone.
 
Att tvättstugan just idag oxå är bokad av mej,
det har jag redan förträngt,det finns inget
tradigare än att hålla på med sånt.
 
Vill det sej riktigt illa kanske jag skiter i att
tvätta övehuvudtaget,det är ju knappast så 
att jag inte har nåt annat att ta på mej än det
som ligger i tvätthögen menar jag!
 
Konstigt det där,när tvättdagarna väl kommer,
då har jag fan ALDRIG lust att ta tag i det.
 
Odisciplinerad så till den milda grad,det
är vad jag är.
Men så blir man extra mycket sån när solen
tamme fan aldrig skiner!
 
 
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0