Fredagens överraskning

Igår uppe med tuppen igen och redan
strax efter åtta var jag installerad hos
Wille och hans bilar.
 
Hans mamma skulle åka till IKEA med
min mamma (mormorn)!
 
Trodde hon!
 
I själva verket blev hon bortförd och lurad
för det var möhippa planerad av kompisarna
och ena syrran!
(minsta syrran hade skola)
 
"Bride to be"
 
Wille och jag passade på att ta en 
promenad i det fina vädret,förbi
hästar i en hage och väldigt tursamt
fick vi oxå syn på en stor maskin som
lastade grus.
 
 
Jag fick en grundlig genomgång i hur man gör när man lastar och
hämtar gruset av WIlle.
 
Sen sopade lillskrutt i lekstugan och vi intog mellis utanför.
 
Lek i sandlådan hanns oxå med innan mat & sovklockan ringde.
 
Wille visade oxå dom nya "masktofflorna" han fått av äldremormor på morgonen.
 
Och så blev vi uppdaterade med bilder från dagens till synes färgsprakande
möhippa som mamman befann sej på!
 
Idag väntar en annan hippa för min del.
Det är ju sen jag ska fara ivägg med min
gravyrutrustning och låta ett helt annat
och för mej okänt tjejgäng förhoppningsvis
ha lite skoj.
 
Om inte annat kanske jag kan dra en rolig
historia eller två!
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0