Tröttmössa.se

Ursäkta min lilla frånvaro,men 
jag har varit på roadtrip sen typ
halv fyra imorse.
 
 
Macka och kaffe intogs i bilen early as hell!
 
Snabb bensträckarpaus och intag av frisk luft,tre minuter senare satt vi i bilen igen.
 
50 minuter innan öppning greppade vi bland annat denna vagn!
Sen ställde vi oss i kön,vi d.v.s Prinsen,"Stora" och hennes man.
Gulliga omtänksamma "Mellan" höll ställningarna hemma och såg
till att Wille och dogsen hade det bra ♥
 
Tack men NEJ tack,nån jävla intervju av mej fick dom INTE!
Fast jag ska fan kolla i höst om jag syns där i kön i kommande program.
Lite frän och jävligt avslappnad stod jag där och låtsades som om det regnade.
Det gjorde det förresten lite,regnade alltså!
 
Tur att vi hade svärsonens bil,allt fick med lätthet plats därbak!
Och allra gladast och mest nöjd med idag är jag över ett diskställ
för 24.95 kosingar.
 
Satan vad lätt det är att få mej glad!

Typ såhär,även om jag här ser glatt creapy ut och med en hals
som liknar en kalkons!
(det bjussar jag fan på!)

På hemväg stannade vi och åt lite,nånstans!
Fråga mej inte var,jag har varken lokalsinne eller intresse av geografi!
 
Det blev s.k "nyttomat"!
 
Hemma hos "Stora" väntade "Mellan" & hennes kompis" samt
dogsen förstås!
 
Cindy fick en ny och mycket grön pipleksak av Prinsen.
 
Och Willeplutt fick en "sopbil" av sin rara far.
 
Vi avslutade med en utefika i blåsten,och nu är jag totalt färdig!
Men jävligt lycklig över mitt diskställsinköp som sagt!
 
 

 
 
 

 
 

 
 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0