Skitnatt

Vaknar efter att ha sovit sämre än en 
giraff i 90 säng,och drömt svinäckliga
drömmar som aldrig tog slut.
 
Hasar mej till sist ur sängen med mycket
möda och stort besvär.
Kan inte fatta va i helvete som står på.
 
Håller jag på att bli sjuk?
(det har jag isf INTE tid med)

Efter mycket spekulerande erinrar jag mej
om att jag tydligen glömde ta min medicin
innan gårdagens sänggående.
 
Hur fan jag nu kunde missa det lixom!
Jag får INTE missa´t helt enkelt,för nu
är mer än halva denna torsdag förstörd
och jag kommer efter i min lilla planering.
 
Satans jävla skit asså!
 
Tur ändå,att jag åtminstone fixade iordning
svampen som plockades igår,nu slipper jag
iaf ha den att svära över i detta ynkliga och
förbannat segonda tillstånd!
 
Krya på mej dårå!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0