Only for you,från vår lilla by

Helvete så mycket folk det kom och
invaderade (läs:besökte) oss i byn
igår.
Uppskattningsvis runt 10.000 pers.
enligt dom som säjer sej veta.
 
En av dom som inte bor här i direkt
anslutning till bygränsen,började med
att skrika "BU" så jag nästan gjorde i
brallan när jag satt och graverade.
 
Nämligen Wille.Han rusade in i köket och va redo för en rundvandring i hooden.
Jag sa att dom fick gå i förväg,plikterna först lixom.
 
 
 
 
 
 
 
 
Passade på att fota nåra av dom veterantraktorer som visades upp senare.
 
Wille fick en mutbulle av "Moderaterna" som stod och gjorde egenreklam!
 
Skruttungen deluxe ♥
Satt och lekte lite med kameran och tog en s.k "panoramabild".
 
Och så knäppte jag,enbart för er skull,en liten bild på Arne Weises son Andreas.
 
Återstår väl att se när han fått betalt för nåra
trudelutter om det blir nån marknad även
nästa år.
Antar att han inte är alltför billig i drift,så vem
vet,JAG kanske får ställa upp ideellt och köra
lite "stand up" 2016.
 
Tänk ändå vad dom kostar på bybefolkningen
OCH inresta besökare!
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0