Man "kanske" skulle röja upp lite

Jag vet inte om svärmor skulle uppskatta
att sitta bland mina graveringsprojekt,och
jag tror inte heller att hon skulle få plats
ens med en kaffemugg på köksbordet.
 
Så det "kanske" vore en ganska bra idé att
röja undan lite grann åtminstone.

Man vill ju lixom inte bli totalt "nysågad"
som s.k äkta svärdotter.
Hon skulle iof aldrig klaga eller ens komma
på tanken att kritisera mej,men för den goda
stämningens skull borde jag nog ändå.
 
Jag har ju haft ett par stycken svärmödrar i 
mitt lilla liv,men den här är i särklass den
bästa och mest perfekta.
Inte så konstigt kanske med tanke på hur
mycket jag älskar "prinsen".
 
Det har dom gemensamt,att aldrig intrigera
eller på nåt sätt säja dumma saker och bete
sej konstigt på några sätt.
 
Och så tror jag faktiskt att hon är jävligt glad
att sonen träffade just mej,jag menar bättre
svärdotter hade hon knappast kunnat få.
 
A win win situation fullt ut åt alla håll!
 
Näevars,jag ska väl fortsätta med mina stift
och ta på munskyddet snabbt som fan igen,
har ingen tid att förlora idag heller.
 
Måste bara få visa vad fina Mia kom med igår.
En hel påse full med godsaker samt kort till
lilla frun och hennes andra halva.
 
Världens i särklass mest underbara vänner har jag (vi) som sagt!

Och när du läser här Mia,vill jag
återigen säja:Tack underbara du,
det kunde inte varit mer klockrent
innehåll all over ;)

Vi är så himla glada att vi har dej
i våra liv,omtänksam,positiv alltid
glad och med ett hjärta av guld ♥♥♥

Kram du kära vän♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0