Jag har så många bilder

Upplysningsvis kan jag ju tala om att
det smattrade rätt friskt under "Storas"
bröllop i lördags.
 
Hennes far som är fotograf knäppte bara han
en sisådär 1300 bilder,och jag som den "hobby-
fotograf" jag är,bidrog själv med drygt 1000.
 
Nu är jag ju som sagt bara en hobbyklickare,
och även om jag tycker det är sjukt kul,så
använder jag mej inte av systemkamera med
flashiga objektiv och tillval.
 
Trots det så tycker jag nog,att det ofta faktiskt
blir riktigt fina OCH bra bilder.
 
Jag gillar inte att gå och släpa på tunga saker,
så därför passar mina kompaktkameror perfekt
i dom flesta fallen.
 
Nåväl,det blev som jag sa många foton,och svårt
är det att välja ut bara några man vill visa.
 
Det finns ju så olika bilder,men som alla betyder
så mycket.
 
Hoppas ni inte tycker jag blir tjatig,men jag fortsätter
även idag att lägga upp nåra "bröllopspics".
 
En av de vackra tärnorna...min "Mellan" aka brudens syster.
 
Alla tärnorna på spexhumör före vigseln.
 
 
 
 
 
♥♥♥ Kiss me honey,honey kiss me ♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0