Jag har ingen ursäkt till mitt försvar

Sorry,men jag vet fan inte vad jag
ska kunna skriva om idag.
 
Jag skulle iof kunna tala om att solen
just nu skiner utanför och bara det är
ju typ HALLEFUCKINGLUJA.
 
Fast å andra sidan ska det tydligen regna
runt tre i eftermiddag,och det gör en ju
skapligt pessimistisk i förtid!
 
Kanske borde passa på att gå till skogen
och se om det kommit ny svamp,man kan
inte ha för mycket av den varan i frysen
enligt mej.
 
Mitt lilla graveringsuppdrag jag skulle bli
klar med senast kl:15 igår stod klart redan
vid 13 tiden,så jag fixade det även denna
gång med skaplig marginal.
 
Beställaren som skulle på bröllop blev nöjd,
och det kändes jävligt skönt faktiskt.
 
Brudparet som har ett brinnande intresse för
motorcyklar fick sej en specialgravering på
ena sidan av lyktan,och blir inte DOM nöjda,
så är det en skam då jag verkligen la ner tid
och ansträngde mej.
 
Nu får ni ha en skön lördag,och passa på om
solen lyser ett tag.
Det ser nämligen inte ut att bli ett dugg bättre 
väder framöver heller,inte i mina trakter iaf!
 
BOOOOORING!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0