Förlåt att jag tjatar....

....det är lite mycket nu bara!
 
Ärligt talat så kommer jag inte ihåg
nåt fem minuter efter att det sagts!
 
Skulle behöva leta fram min diktafon
och spela in allt så jag inget missar.
 
Nu måste jag sätta mej och texta,det kom
nämligen fler uppdrag såhär inför morgon-
dagens stundande bröllop!
 
Joråsatte,lite gött ska det ändå bli när man
kan andas ut och in i normal takt igen.
 
Mormors älsklings-Wille kommer vara SÅ fin i sin kavaj imorr´n ♥
 
Grunddukningen är klar och naturligtvis ska flugfångarna väck innan
gästerna anländer.
 
Imorr´n tar jag bloggledigt,det finns
lixom ingen tid till sånt då och dessutom
ska Wille hänga med mej från och till nu
ett par dagar ♥


Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0