Tvärs & kors & kanske kryss

Jag har som ni kanske uppmärksammat,
sovit sämre än ett ofullgånget grodyngel
senaste veckorna.
Och då menar jag verkligen att jag knappt 
fått en blund i ögona nån jävla natt.
 
Bara vänt och vridit,snurrat som en såndär
tekopp på tivoli hela förbannade nätterna.
 
Nog för att jag haft svårt med nätterna senaste
26 åren,mest p.g.a värk,men det här tar fanimej
priset i alla kategorier.
 
Snart pallar jag inte mer!
Att bäva för sänggåendet när man innerst inne
inget hellre vill än att få SOVA på riktigt utan att
va vaken typ all the time...det suger fett faktiskt!
 
För många herrans år sen hade jag sängen stod
på motsatt sida i sovrummet,och iof va det ju nästan
samma visa då med sömnlöshet.
Men nu vetifan om det ändå inte blivit etter värre,varför
jag då plötsligt fått för mej att det kanske ändrat sej
en aning med det "kryddiga"!
 
Det vet väl alla,att om man har currykryssen på fel
ställen,då kan det orsaka big problems.
 
Tänk om det är så,att det smugit sej in nåt extra
hackmankors och att lite curry letat sej över på
min nuvarande sängsida!?
 
Kruxet är bara isf,att det är ett helvete att baxa runt
hylljäveln som står där den står...typ!
 
Frågan är om det kanske orsakar "hackmanhugg" än
värre i ryggen OM jag måste flytta runt alla grejer.!?
 
Kontentan kvarstår dock,jag pallar fan inte med fler
dagar,veckor,månader UTAN att kunna få åtminstone
"lite" sammanhängande sömn minst två dagar per vecka.
 
Humöret och orken är ju fan nere på minimum nu.
 
Dagen idag som jag inbillat mej skulle innehålla både
bakning och annat pyssel,lär nu vikas åt googling av
kors och kryss istället.
 
Nån måtta får det allt va på ALL skit som stör!
 
"Currykram & hackmanpuss" såhär
på måndagen i vecka fem. ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0