TGIF

Precis så känns det faktiskt!
 
Thank God It´s Friday...finally!
 
Vilken jävla vecka säjer jag,utan att gå in
på detaljer eller annat tjafs.
 
Och så uppenbarade sej solen imorse som
på beställning.Snacka om att man blir glad.
 
Faktum är att det där klotet kan göra en hel dag,iaf ser det till att höja humöret
många snäpp i rätt riktning!
 
Besöket av goa Eva igår gjorde inte heller det
att slutet på veckan blev superbra och meningsfullt.
 
Hon kom direkt från en urtrist bilbesiktning,och
eftersom klockan slagit lunch så tänkte jag att
flickebarnet säkert har lite kurr i magen.
 
Frågan eller snarare problemet var att jag inte
hunnit införskaffa nåt i matväg,så jag fick gnugga
idéknölarna jävligt varma där ett tag.
 
Rev lite bland frysgrejerna och gluttade i mitt för
tillfället organiserade skafferi och tänkte:
vafan var lite crazy idag,bjud på nån blandning
av sött & salt typ.
 
Detta infall resulterade i våfflor med bacon & guaccamole.
(stavas det med två c förresten?)

Det kan ju tyckas verka skapligt weird,men fy satan vad det
dom smakerna interagerade bra.
Både Eva och jag åt med god aptit faktiskt!
 
Idag står det möte samt tårtfix på schemat,så för
att inte bli för hyperstressad måste jag nog fan redan
nu leta reda på fejset OCH nån passande outfit för det
första uppdraget d.v.s "mötet"!
 
Sen vet man inte hur det blir,marsipan är ju inte riktigt
min favvogrej,å andra sidan är det svårt att neka en
6-åring sina speciella önskemål på sin födelsedag.
 
Det får helt enkelt bära eller brista,och ska det brista,så
hoppas jag vid gudarna att det isf bara är marsipanen
som gör det....i nederkanten så jag kan lappa med nån
dekoration eller så.
 
Håll tummarna nu va,och gosig fredag på er därute!
 
PÖSS ♥
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0