Jag visar iaf att jag lever

Fy satan så trist det är härinne när jag inte får in nåra bilder och inläggen blir som en stor FUL klump.... Jag är så trött på det här att jag bara vill kräkas rakt ut och sätta mej själv i karantän! Nyårsdagen blev väldigt soft,gjorde inte speciellt många knop,drack kaffe,pratade med dom övernattande gästerna och drack mer kaffe. Idag hade jag tänkt åka på datorspaning,vilket blir en utmaning utan dess like.För det första är jag urkass på alla jävla termer,och så stör det mej gravt att det är Windows 8 på alla jävla datorer nuförtiden! (visst är det väl så,iaf på bärbara!?) I vissa fall kan jag lugnt säja att jag HATAR förändringar. Det bara SKA se ut och funka som det alltid har gjort. Man kan väl påstå att det "suger" hårt,och det suger på helt fel ställe typ!! Måste nog fixa lite mer Gevalia och lugna nerverna en smula, det är iaf nåt jag alltid kan lita på här hemma...kaffet!! Bortsett från att jag igår städade och rensade i skåpet där kaffeburken står. Det blir iaf nåt vettigt gjort UTAN dator.Fattas väl bara att jag köper ett gäng höns och börjar odla ekologiskt på vardagsrumsgolvet oxå.Sen kan vi snacka förändringar på RIKTIGT! Tills vi hörs,håll nu tummrna för att det 1:hittas en dator idag,och 2: om jag nu kommer hem med en får igång den UTAN en jävla massa strul och svordomar som överröstar stormen utifrån. LIFE IS REALLY SWEET! "Joråsatte"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0