Jag är inte gammal,jag är INTE gammal....

...men när det kommer till att köra runt
i snövallar om jag inte måste,då jävlar
känner jag mej som trehundra år!
 
Grejen är den,att jag älskar att börna och
göra handbromsvändningar,men det är
skillnad på sånt och att åka på oplogade
vägar om det inte är panik.
 
Hade för avsikt att hälsa på goa Eva idag,men
vid närmare eftertanke och efter att jag slagit
en flukt ut på vägen,bestämde jag mej för att:
njae,det får nog fan vänta lite.
 
Iof hade det som vanligt varit jävligt najs att
ses,och förvisso hade det varit sabla bra om
jag samtidigt kunnat hämta lite grejer som Eva
så rart fixat åt mej.
 
Nu är ju läget dessvärre som det är,så jag får
väl hitta på nåt helt annat istället.
 
Igår eftermiddag kom min LILLA prins på besök.
Det är inte klokt hur glad man blir i mormorshjärtat
när han hela tiden sträcker upp armarna mot en och
säjer" KOM"! ♥♥♥
 
KOOOM mommo ♥

När Wille fått bada och pyjamasen
tagits på var det dags för hemfärd.
 
MEN,inte ville han åka från sin lilla
mormor då!
Det är så det skär i hjärtat när man
måste säja:"vi ses snart"!
 
Så jag satte mej med en mugg kaffe och tittade lite på bilderna
jag tagit och då blev jag både glad och varm i hjärtat.
 
Barnbarn är verkligen som ett helt
smörgåsbord fullt med godsaker ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0