Gott nytt år då vänner

Har haft en jättehärlig nyårsafton i goda vänners lag,med god mat och allt därtill. Att maten var superb kommer väl inte som nån överraskning iof,det var ju jag som lagat den! Toast till förrätt,potatisrosor,panerad torsk och sallad till huvudrätt samt pannacotta med passerade hallon till dessert. Avslutade med en naggande god liten tårta som jag lite snoffsigt svängt ihop. Nåra bilder nu kan jag dock inte bjussa på,för läget på datorfronten är fortfarande stendött. BOOOORING! Men,så fort jag bara får tag på en ny,då jävlar ska jag bildbomba er som satan. (såvida jag lär mej få in bilderna vill säja) Nu ska jag bara slappa vidare och kanske om jag orkar ge mej ut på pantburksjakt,det går det nog fan åt om jag överhuvudtaget ska kunna köpa mej en ny darling. Nu kör vi 2015 så det ryker,det här ska fanimej bli ett bra år på alla sätt,det ska jag banne mej se till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0