Gårdagens träff

Tänka sej iaf så lättsamt och trevligt
vi grannar kan ha det.
 
"Tightsbruttan" hade dukat upp i vardags-
rummet med smått och gott,tänt ljus och
gjort det mysigt.
 
Där slog vi oss ner,jag,"Hurtbullen" och som sagt "Tightsbruttan"
som var gårdagens värdinna.
Ena dottern var också med i en dryg halvtimme,innan hon blev
upphämtad och for till sej!
 
Fina "Hurtbullen" hade med sej present
till både värdinnan och mej,vad säjer man
om såna urgulliga gester lixom ♥♥♥
 
Ett jättefint paket med snören,nästan så man inte vill öppna!
 
Jag är iof inte så förtjust i soffbilder där jag själv figurerar,har inte blivit begåvad
med fördelen att bli fotogenisk alls.Men,för ena grannen och andra grannens
dotters skull ställde jag förstås upp!
 
Bjöds på nån slags mozarellapinne,och den föll mej sådär i smaken,
jag är dock inte så förtjust i basilika!
 
Avslutningsvis kom jag tydligen också med på obligatoriska
kvällsbilden med kära grannarna.
Fröken mittemellan sitter just i mitten,så det passade ju bra
att det blev så.
 
Tack flickor för en skithärlig kväll,det får vi
snart göra om igen.
 
Nu kommer strax Wille till mormor för vi ska
hänga under dagen då hans mor & far planerar
väldigt viktiga grejer i lugn och ro.
 
Kram på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0