Dessa röda jävla dagar

Alltså,man vet ju varken ut eller in.
Är det söndag eller är det tisdag,kanske
torsdag rentav!?
 
Man blir lätt en smula dagvill med alla
helgdagar till höger & vänster.
 
Nog om detta,tror ni jag graverade nåt igår då?
Ja,det gjorde jag faktiskt,tre minuter för att va
exakt och precis.
 
Sen upptäckte jag att 1: glaskvalitén va helt urkass,
och 2; dom satans stiften som jag tyckte nyss beställdes
också är typ förverkade.
 
Finns det nån som skickar nya en s.k "söndag"??
NÄ!!
 
Nu vetifan hur det blir med det som MÅSTE göras
idag,skjuter jag upp det FÖR länge,finns nämligen
risken att jag absolut INTE hinner med.
 
Planering kanske ni tycker,och det får ni väl tycka dårå.
Grejen är den att jag inte kunnat planera just det här,och
dessutom är det ju inte jag som placerat alla röda dagar
i almanackan heller.
 
Det får väl lösa sej på nåt sätt,men irriterande ÄR det!
 
I em kommer Wille på snabbvisit efter att ha hälsat
på sin gammelmormor under dagen,vad vi ska hitta
på har jag ingen aning om nu.
 
Det blir väl som vanligt,bus och hopprepskaraoke
springandes runt kök och vardagsrum.
 
Nån lust att baka har jag INTE,man kan säja att just
den aktiviteten ligger vilande för tillfället.
Sån är jag,tvinga mej absolut INTE till nåt jag INTE vill.
 
Morgonen var dock ganska vacker utanför då jag klev
upp imorse.Kom som vanligt inte i säng förrän vid tre,
och kunde som vanligt inte sova p.g.a en viss följeslagare.
(ryggfan)
 
Mn,nu gör vi det bästa av denna "lilla röda" och ser framåt,
nångång,en liten stund kanske det känns okej iaf!
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0