Den som lever får se!

Alltså,dessa jävla nätter!
 
Inatt har jag fan inte gjort annat än snurrat
runt och vridit mej som en helikopter i sängen.
 
Varje gång känns det som om jag har typ fem-
hundra kilo att baxa runt ett halvt varv.
 
Och varje gång är det samma visa igen,det är
fan omöjligt att falla in i sömn.
 
Inte konstigt att man aldrig är utsövd och alltid
har ont,för ont gör det vid varenda vändning!!!
 
GAHHHHH!!!!!!
 
Man har heller ingen lust att företa sej nåt,och
absolut INTE vare sej lust eller ork att i förväg
bestämma eller planera in nåt på förmiddagarna!
 
SÅ.JÄVA.BEGRÄNSANDE!
 
Det som också är jävligt irro,är att det inte syns
utanpå,så "folk" förstår inte att man kämpar 24/7.
 
Istället blir man klassad som asocial och förbannat
tråkig som inte hänger på eller med på varenda liten
not i melodierna!
 
Iof orkar jag inte bry mej längre,men jag skulle vilja
ibland,att dom som "tjattrar" mest och som har så
jävla bra kommentarer och lösningar kunde låna mina
mockasiner och smyga runt i dom ett par veckor eller så!
 
Antar att dom skulle ha väldigt lite luft i sina ord då!
 
Det som dock oroar mej mest är hur fan det ska bli
när och OM man blir ännu äldre.
Tänk om man inte kan klä på sej själv,kanske inte ens
kommer ur sängen utan assistans!
 
Hemska jävla tanke!
 
Näevars,om folk i allmänhet slutade ha så mycket
förutfattade meningar om sånt dom varken vet,känner
eller ens har en susning om.
Att dom istället ägnade sej åt sitt eget och kanske när
det kniper kom med ett förstående och empatiskt ord
som verkligen har känsla bakom....DÅ skulle vi nog alla
må så jävla mycket bättre inombords,i hjärtetrakten.
 
Nu är jag iof av jävligt segt virke,så det är bara att
försöka ignorera idiotiuttalanden.
 
En mugg Gevalia till och jag lovar att allt känns bättre.
SÅ lättroad är jag!
 
Puss på er alla därute,idag är det fredag och då passar
det sej verkligen inte med sura miner och taskiga tankar.
 
Herrå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0