Tårtan blev klar & grannen nöjd

Jag säjer då det,ibland har man både tur
och flyt med sånt som ska göras.
 
Ha,ha,ha...fy fan vad jag skojjar nu.
Det handlar ju BARA om skicklighet och 
skills i det här fallet!
 
Att "snacka" smörgåstårta med mej är som
att snacka mitokondrier med en som är insatt
i sånt,d.v.s inga problem.
Hur den ser ut är ett annat ämne,för det kan bli
precis hur jävla tokigt,fult och konstigt somhelst.
 
Man tager vad man haver inköpt och pillar sen på det tänkte Majso.
 
Som present fick grannen bl.a en liten tavla gjord med kärlek♥
 
När tårtan var levererad (visst då hemkörning ingick igår),då
kom en fd granne på besök så vi hade en trevlig fikastund.

Sen satte jag sista finishen på glasen som ska hämtas snart,och
som vanligt känns det jävligt skönt när jag dragit sista varvet
med putsduken.
 
Idag står det "tvätt" på schemat,men vem vet om det
inte går att klämma in en jävla massa annat oxå om
orken tillåter det.
 
Grejen är ju den att dessa förbannade nätter snart tar
kål på mej,så det vore jävligt dumt att säja att man
känner sej på topp!
 
Imorr´n måste jag dock ha samlat kraft,för då kommer
Wille på besök och det bara MÅSTE jag palla med.
 
Vi har en massa kex som ska kalasas på,och känner
jag den lilla mannen rätt,så är det snarare full fart
än viloläge som gäller.
 
Så äre med det!
 
Torsdagskram och blink med högerögat ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0