Sluta snöa för fan!

Jag blir SÅ trött!
Trött som ett helt jävla ålderdomshem
på detta eviga snöande.
 
Vafan ska man göra lixom?
Snöskottning är definitivt inget för mej,jag
vill på intet sätt må ännu sämre eller få mer
ont än jag redan har.
 
Göra snöänglar kanske!?
NÄ,jag äger varken thermobrallor eller varma
stövlar,så det går oxå fetbort på direkten.
 
Igår tog jag iaf tag i tvätten,men inte va det det
nåra osaliga andar som hjälpte till.
 
ALLT ska man fan göra själv.
 
Sen drack jag typ ett halvt kilo kaffe och började
så smått restaurera lite av sånt som ställts i ett
hörn för (ev.) "kassering"!
 
Nu är jag ju sån som inte gärna slänger,tvärtom,jag
samlar på mej mer och mer.
Man vet ju aldrig OM det dyker upp en idé helt plötsligt.
 
Vid såna tillfällen är det ju svinbra att kunna riva fram
sånt som ändå ansetts helt värdo.
 
Spela roll om det kanske inte blir exakt som man tänkt sej,det är
ju ändå ingen annan som vet hur JAG hade föreställt mej att det
kanske skulle blivit egentligen!
 
Lite gravering i kökets förvisso inte helt varma vrå
hanns oxå med,så nu väntar jag bara på att hon som
ska ha den kommer för upphämtning!
 
Till ett nyförlovat par är just den här!
 
Idag borde (läs:måste) jag inhandla mjölk och mera
kaffe,det går som bekant åt en hel massa här.
 
Orkar fan inte skotta fram biljäveln,så jag antar
att det blir apostlahästarna som får jobba lite.
 
Broddar hade kanske varit smart,man är ju inte
15 år och på elitnivå längre.
Vurpor och kullerbyttor i min ålder har ju en tendens
att kunna ställa till det i lårbensregionen om olyckan
är framme.
 
Får nog kolla upp det där med färdtjänst,problemet
är bara att det är så förskräckligt långa väntetider.
 
Sist jag va i affär´n satt det en tant och väntade på just
färdtjänstbilen,och där hade hon suttit i tre timmar.

Jag vet inte vilket som är mest tillfredställande,bruten
lårbenshals eller sittsår som utvecklar fistlar!
 
Grannen kanske har lite att låna ut istället,så slipper jag
bry mej idag oxå!
 
Pöss på er ♥
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0