Sirapsvecka obviously

Det händer faktiskt,även om det inte är
superjätteofta,att jag verkligen blir asocial
deluxe och typ bara vill grotta in mej i min
minsta garderob.
 
Jag har ingen ork,känner mej mer urlakad än
en lutfisk strax efter jul,och så vill jag inte prata
med nån,inte ens med mej själv!
 
Snarstucken,irro och allmänt loj.
Sån är jag nu...tyvärr.
 
Det vore annars hög tid att umgås med mina fina
kära vänner,jag har ju ändå ett par stycken.
 
Men,det skulle inte funka just nu,jag måste,om inte
deppa ner mej,så iaf få tid att steppa runt i min egen
lilla värld ett tag,SEN kommer jag tillbaka som värsta
bästa flamencodansösen och gör piruetter tills det
susar i kupan och svartnar för ögona!

Jag mår på intet sätt dåligt,bortsett från att jag INTE
kan sova och bortsett från att jag har ont 24/7.
 
Man måste (läs:får) göra det bästa av situationen iaf
och inte se det svarta skynket som fladdrar runt hela
jävla tiden.
 
Man får lixom se till att sysselsätta sej trots att ryggfan
har en tendens att verka avsågad i svanken och det känns
som om axlarna vilar på en piprensare.
 
Nåväl,nu ska jag gravera lite strutsägg och ta på munskyddet,
för fy satan som det dammar när jag håller på.
 
För att inte tala om lukten....det stinker som om man eldat
gamla tånaglar.Inte för att jag brukar göra det,men jag tror
det luktar så faktiskt.
 
Inväntar oxå lokala äggskalsleverantören som jag hoppas
kommer inom en jävligt snar framtid,det är nämligen sista
skalet jag graverar på nu.
 
Hej svejs sålänge och kram från "grott-Majso" ♥
 
Gårdagens alster.
Det vita som syns i ett par av hålen är tyvärr lite av hinnorna
från insidan av ägget,men dom är bortskrapade nu!
 
Det där gula skenet gör mej bara SÅ lugn & harmonisk.Älskar´t! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0