Nämen oj vad klockan går fort

Om ni tror att jag sitter och sover med
skäggstubben i kaffemuggen,då tror ni
helt fel faktiskt.
 
Jag håller ju på och testar lite nya smyckes-
utformningar nämligen och då springer tiden
iväg snabbare än Usain Bolt på 100 meter.
 
Idag fyller världens finaste Ullis år,på tal om
att allt går så fort,tycker inte det va länge sen
hon fyllde sist.
 
Vi har bestämt sen länge,att istället för paket,
så ska vi fira varann med en middag på tu man
hand i sommar.
Lite härlig egentid om man säjer så.
 
Det är så satans mycket födelsedagar till höger
och vänster ändå,och det viktiga är ju inte presenter
utan tanken.
 
Nu måte jag fortsätta med mitt pyssel och kanske
att det nån gång kan leda till nåt riktigt bra,vem vet!
 
Färg & form som sagt!
 
GRATTIS & STOR KRAM TILL BÄSTA ULLIS ♥♥♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0