Konstiga drömmar och en liten prins

Mina drömperioder går lite i vågor,och just
nu är jag visst inne i ett helt stim.
 
Inte för att jag kommer ihåg så jävla mycket,
men jag VET ju att jag typ rycker till massor
av gånger på helt andra sätt än normalt natte-
tid och fastän jag anstränger mej så är det
mesta borta då jag går upp!
 
Nåväl,för ett par dagar sen drömde jag iaf att
jag var i ett stort hus med bautaglasrutor.
Det var nån slags sammankomst och jag stod
bredvid en kvinna i min ålder och pratade.

Helt plötsligt får jag se att hon har MIN guldfärgade
Dolce & Gabbanaklocka på armleden!!!

Jag stirrade väl som en jävla galning,för helt plötsligt
slänger hon sej om halsen och utbrister:
"Tack snälla,rara du för klockan,jag fullkomligen
älskar den,åh"!
 
Eh,va...hallå där!
 
Fattade NOLL,så när hon av nån anledningen tar av sej
uret,föröker jag med alla medel sno tillbaka det,jag har
fanimej inte givit bort min mest omtyckta klocka.
 
Och sen tog den drömmen slut!
 
Klockan låg som tur var i köket då jag kom ut på morronen!
 
Natten efter kom nästa märkliga dröm.
 
Jag sitter i min bil nere på parkeringen och helt plötsligt
dunkar det till som satan där bak.
 
Vänder mej om och ser att en annan bil backar in i min,
kör fram backar in igen,och det smäller rejält i plåten.
 
Jag går ut och vrålar till personen i andra bilen.
Döm om min förvåning,när en fd svärmor till mej
kliver ur!!!!!
 
-Vafan håller du på mej skriker jag??!
 
"Backar in i dej märker du väl,får jag till svar"!
 
-Sluta med det NU fortsätter jag!

"Jag backar precis hur mycket och hur länge
jag vill svarar hon mej nonchalant"!
 
Jorå,och innan jag hinner bli fullkomligt rabiat,
ja då är drömmn gone!!!!
 
Vad tusan betyder alla konstiga drömmar?
Totalt sjukt och utan förankring nånstans ju!
 
Imorse vaknade jag kallsvettig,rädd som en
liten vingklippt cikada,men kommer inte ihåg
ett jävla någe av nåt,det kanske va nåt gammalt
ex som jävlats,vem vet!
 
Näevars,tacka vet jag verkliga och högst underbara
filurer,som Willeplutten t.ex.
Påtaglig och högst närvarande...där vet jag att det
bara är en sanndröm som faktiskt utspelar sej
på RIKTIGT,som den lille prins han är!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0