Här är jag

Mår lite halvrisigt med light huvudvärk
och leder som känns sprängfyllda av kli!
 
Man får försöka tänka bort skiten och ägna sej
åt sånt som är roligare,men gudarna ska veta 
att det gör sej påmint iaf.
 
Igår va det likadant dock,men jag bakade lite
rågbröd ändå och på så sätt tickade dryga
timmarna fram,om än ganska segt.
 
Jag smakade faktiskt en även om jag egentligen inte va speciellt
sugen,och faktum var att dom iaf smakade gott.
 
Sen satte jag fart och slutförde en tavla
till en bekants bekant.
 
Den blev väl ganska käck,så förhoppningsvis blir det godkänt
oxå...om turen håller sej framme!
 
Om jag orkar och händerna håller sej
i styr,så ska jag nog plocka fram av
dom nylevererade äggskalen och sätta
gravyrstiftet i nåt av dom.
 
Eller så fortsätter jag experimentera lite med
mina nagellack och annat småpill.
 
"Lillörda" är det,och vem vet,det kanske dyker
upp nån skojsig överraskning när man minst
anar och tror,onsdagar brukar ju kunna komma
med lite vad somhelst vetja!
 
Kram ♥

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0