Arbetsbrallorpå och väckning ställd...pip!

Äntligen,hurra och så jävla förbannat bra...
Idag har "Lilleman" rattat till sitt jobb i ottan!
 
Många har turerna,funderingarna och dom upp-
givna suckarna varit sen han tog studenten.
 
Suckar långt ner från magen över att det verkat
som förgjort att få ett jobb.
 
Och ja,jag VET att han absolut inte är ensam om
att vara i den situationen.Jag vet oxå att det finns
dom som sökt typ miljontals jobb innan dom fått
napp och kunnat starta på riktigt.
 
Jag lider med dom lika mycket som jag nu gläds
med "Lilleman",för han har verkligen varit en jävel
på att gå runt både på möjliga och omöjliga ställen
med sitt CV.
 
Han har ringt,han har mejlat,han har suttit med sin
jobbcoach...etc etc!
 
Nu släppte det äntligen,och det var INTE med hjälp
av nån coach,det var på egen hand efter träget slit
som han själv fixade det här.
 
Det som gör mej stolt och varm i mammahjärtat är,
att HAN av 25-30 andra blev utvald redan efter 1½ dag.
 
Vad jag förstår har han gjort ett mycket gott intryck
på intervjun,då det från början var sagt att besked skulle
komma inom 1½ vecka.
 
Jag hoppas SÅ att den anda jag uppfostrat honom i
ger resultat,och att han själv känner och förstår hur
man ska "jobba" för att nå resultat på jobbet.
DET kan i sin tur resultera i fast anställning om ett tag.
 
Åh vad jag önskar honom det,älskade "Lillemannen" min.
 
Du är vuxen nu lilla gubben,kör så det ryker och visa
framfötterna nu.
Visa oxå att du har empati för andra människor,att du
är hjälpsam och energisk.
 
I mitt hjärta är du bäst precis som dina systrar,och jag
står bakom er i ur och skur med näven redo för dunk
i ryggarna och orden: jag tror på er och älskar er till
universums yttre kant.....alltid! ♥
 
♥♥♥♥♥♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Bästa lillebror <3 så jävla duktig han är <3 <3<3<3

Svar: Det är ni ju alla tre ♥♥♥Puss!
MAJSO

2015-02-16 @ 10:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0