Saanktaa luuciia,sankta lucia ♪♫♫♪

Två olika kanaler med två olika tider
som visar luciafirandet på tv,och inte
fan gick jag och satte på burken för det!
 
Näevars,jag hade mer lust att trycka på
bryggar´n i köket som för övrigt fick sej
en rejäl avkalkning igår på eftermidda´n.
 
Jag fick ju finally tillaga den där goda kyckling-
pajen som jag längtat efter sen i fredags,så
jag passade även på att multitaska lite.
 
Massor med ost ovanpå ett lager av bacon,kyckling
och krämig bechamelsås som även innehöll vitlöks-
ost och creme fraiche.
 
Snålvattnet rann till redan innan jag kände den
färdiga doften och jag säjer bara:ÅH så jävla god den blev!
 
Det grämer mej dock en stor smula,att
jag glömde uppvakta prinsen på hans
namnsdag igår,men jag får helt enkelt
skylla på tillfällig och extrem sinnes-
förvirring senaste dagarna.
 
Nu ska jag leta upp nåt inspelat lussefirande
på "play",lite feeling vill man ju ändå ha även
om jag iof hellre sett små grodorna dansas
runt en midsommarstång.
 
Men,man kan inte få ALLT,även om man är
snäll dygnet runt,året runt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0