Morronpink och borrmaskin

Om hundar kunde prata hade det låtit
ungefär såhär imorse tio i FYRA:
"åh,ah,nu,kom då,JAG MÅSTE UT"!
 
Så,det var bara att slänga på sej lite
kläder och trava ner med först och 
främst Cindy,eftersom det var hon som
pockat på uppmärksamheten.
 
Kelly gjorde oss sällskap men var klar
relativt snabbt.Cindy däremot pinkade
tre gånger för att sen som jag brukar
kalla´t "lååångskita".
 
Som jag frös där i mörka morrontimman.
Trodde aldrig hon skulle bli färdig.
Funderade först på om jag skulle stanna
uppe då jag redan vaknat,men bestämde mej
för att lägga mej en stund ovanpå täcket.
 
Det är ju vid den tiden jag brukar somna till
en snabbis i vanliga fall typ.
Hann väl bara blunda ett par minuter kändes 
det som,sen började nån borra satan i källarväggen.
 
Helvete vilket oväsen,hundarna kollade på mej
och undrade vafan som stod på.
 
 
Enda glädjen i onsdagsbägaren just då,var en vacker himmel.
 
Och så erinrade jag mej om att gårdagen
resulterat i både lite snasktillverkning
OCH utrensning i mitt pysselrum.
 
Hemgjorda Snickers typ,och mycket godare än såna man köper.
Jag vet ju EXAKT vad dom innehåller oxå.
 
Vad utrensningen anbelangar har jag
varken förevigat alla skräppåsar eller
för den delen nya hyllan som monterades
och ställdes in igårkväll,men det kanske
kommer framöver.
 
Nu ska jag först och främst se till att göra
denna förmiddag behaglig efter morgonens
bistra uppvak.
 
Det är onsdag OCH det står 2 i almanackan,två
favoriter på samma dag...det bara måste bli bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma -Merakibeauty.se

åh vilka härliga bilder :)

2015-12-02 @ 09:30:49
URL: http://merakibeauty.se
Postat av: Majso svarar:

Tack snälla du :)

2015-12-02 @ 09:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0