Idag är det segt

Maj gad så seg jag är.
Tänk er extrakrämig julkola och lägg
till ett antal kilo på det.
 
Ont har jag oxå,typ överallt men mest
i ryggen för den jäveln ger sej ju aldrig.
 
På ett område är jag dock glad,och det är
i södra regionen,för efter att i två veckor
både gynnat toapappers och tvättmedels-
industrin mega,har det äntligen bedarrat.
 
För att inte tala om hur jävla många tamponger
som avverkats!!!!
Utan att överdriva det minsta kan jag säkerligen
räkna till nästan tio paket!
 
Fatar ni nu kanske,att man INTE befinner sej
speciellt långt från dom s.k våtutrymmena!
 
Nu hoppas jag mer än verkligen att det dröjer
typ ett halvår innan det bryter ut och svämmar
över igen.Helst aldrig mer om jag får va krass.
 
Vad är vitsen överhuvudtaget lixom,när det
ändå är stängt i äggboden på livstid och
kopieringsmaskinen icke skall användas i
det syftet mer.
(det gjorde jag ju sista ggn för 20 år sen!!!)
 
Idag ska jag fan bara äta praliner och ligga
i soffan och höra hur det viner i träden.
 
Kanske inte riktigt när jag tänker efter,jag har ju som vanligt skjutit upp
diverse graveringsgrejer och har nu ännu mindre tid på mej än i t.ex fredags!
 
Måste bara komma lite i fas först,dricka
kaffe ett par timmar och kurera ryggen.
Rättare sagt lura ryggfan att jag inte bryr
mej det minsta om att den gnäller satan
och vill gå av.
 
Så kul blir det kanske idag,just nu har jag
inte ens lust att fundera nämnvärt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0