Ho,ho

Nu finns ju inte tomten på riktigt,
men vi kan ju låtsas det för alla
barns skull.
 
Sorgligt nog tycker jag att själva
julkänslan försvinner mer och mer
ju äldre jag blir,vilket är ganska
trist faktiskt.
 
Inte för att jag är speciellt överförtjust
i just den här årstiden,men lite mer
feeling,sådär som man hade när man
var mindre skulle inte ha gjort ont precis.
 
Jag har iaf förberett lite inför kvällens
lilljul med tjejerna,det kommer ändå bli
aningen stressigt eftersom jag ju ska vara
hos tandläkaren klockan ett idag!
 
Men som jag brukar tänka:allt ordnar sej,och
skulle det inte bli exakt på pricken som man
kanske tänkt sej,så blir det bra iaf.
 
Huvudsaken att vi får träffas och att det blir
en jättehärlig kväll.
DEN känslan har jag iaf vilket känns kanon.
 
Nu kör vi tisdag vänner!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0