Fredagsskoj och småfolk

Igår var jag som bekant med "Mellan"
och vi strosade runt lite på sta´n.
 
Ingen jäkt,ingen stress och framförallt
inga MÅSTEN.
 
Men,det spelar ingen roll om jag är lugn
som en filbunke,jag blir ändå stressad
typ inombords av allt runtomkring mej.
 
Så det slutade med att vi tog en fika HEMMA
hos "Mellan" istället.
 
Lugnt och fridfullt medans regnet öste ner
utanför fönstret.
 
På sommar´n är jag jävligt mycket emot regn,
men såhär års är det en ren välsignelse och
faktiskt förbaskat lugnande att höra och se det.
 
Hellre regn än snö och kyla om jag får välja!
 
Granen är klädd sen ett bra tag tbk hos "Mellan",och paket
har hon oxå lagt dit under den.
 
Idag ska jag bara packa lite julgodis
och förbereda för besök framåt kvällen.
 
Då kommer nämligen Wille på sleepover
när hans far & mor ska äta upp sej vid
nån julbordssittning.
 
Det kan vara så att vi kanske pratar lite om
hans kommande syskon oxå.
Efter en del funderingar har han nämligen
beslutat sej för att han nog vill ha en lillebror.
 
Och tänka sej va,det BLIR just en lillebror som
anländer till honom i början på sommar´n.
 
Två små prinsar i det hemmet,ja vad säjer man ♥
 
Nu ska jag som sagt lägga ner lite godis av det
som rullades igårkväll,sen antar jag att det ska
kluras på nåt som går att äta ikväll.
 
Fredagskram och nyp på valfritt ställe ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0