Det närmar sej...

....och jag har faktiskt lite att stå i.
 
Imorr´n äre dax för årliga lilljulen
här hos mej,för då kommer Ullis
och DLV framåt kvällen.
 
Dessutom har jag tvättstugan idag,måste
oxå handla lite och försöka jag bort dom
dammråttor som envisas med att inte gömma
sej alls,d.v.s dom allra flesta.
 
Sen ska maten tills imorron kluras på och
som om det inte räcker måste klapparna till
vår traditionella paketlek slås in OCH så ska
jag till tandläkaren imorrn strax efter middan.
 
Igår samlades vi nåra i vår käcka lilla närmsta
familjeskara hemma hos "Mellan",det var dax
för det årliga julkortet att förberedas nämligen.
 
Nu är det som sagt inte redigerat än,men vi
håller alla tummar ATT det resulterar i nåt.
 
Naturligtvis var Wille med,och han får stå för 
dagens kort.
Jag träffade honom iof efter julkortssittningen
på em oxå,men först sov han och sen vetifan
varför jag inte halade upp kameran!!
 
 
 
Som som,som,sommaren fast i december.
Tolv grader varmt,drygt!
HÄRLIGT!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0