Another day i mellandagarna

Det närmar sej nyår igen minsann.
 
Det är då alla ska käka fancy mat och fina
desserter som läggs ut på både facebook.
instagram och gud vet alla forum till höger
och vänster.
 
Jag har inte så speciellt överdriven meny varken
vad huvudrätt eller dessert beträffar,fast om jag
kommer ihåg kanske jag ändå slänger in nåt på
instagram eller möjligen här i bloggen.
 
Det blir ju som jag sagt förut ett väldigt lugnt
firande vilket känns jävligt skönt.
Kan t.o.m va så att jag slumrar till innan tolv-
slaget och då blir det fan ingen skål som den
för 12 år sen när jag och Prinsen satt med
ringarna i högsta hugg.
 
Man blir ju äldre och aningen tröttare menar jag,
och dessutom vet jag ju nu att han bor på samma
ort som jag,så nån stress över att behöva vinka
hej då och vi ses framöver på nyårsda´n är nu historia.
 
Igår införskaffade jag lite enklare förtäring iaf
och innan jag for hem fick jag en snabbkopp
med kaffe hos Wille.
 
Idag är det kalas,det fylls nämligen 27 år en bit
härifrån.Och med tanke på att barnen numera
är jämngamla med en själv vilket iof verkar
jävligt mysko,så måste jag nog tänka om och
bli iaf en sisådär 32-33 år själv.(in my dreams!)
 
Det känns lixom inte optimalt att alltid va sjusju,men
att säja snart 50 känns iof ännu mer strange!!!!
 
Bra skärpa....NOT!
 
Något bättre....JA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0