Ytterligare en skön dag

Det blev inget graverande igår,jag klippte
istället till två par brallor och sydde klart
ett par av dom.
 
Nu väntar jag bara på att få fixera trycket på dom som gjordes efter att jag
tagit den här bilden.(döskallar förstås)
 
Hundarna fick oxå sitt i form av frisk
luft och utehäng.
 
Man måste fan passa på när det äntligen
blivit varmt och skönt,vem vet hur länge
det här vädret håller i sej lixom!
 
Jag tycker dock att benen ser lite bleka ut,men det skyller jag på
den s.k sommaren som inte varit innan.
 
Sen fortsatte jag som sagt med nästa byxpar
av tyget jag fått av "Vattenflickan" men som
jag inte vetat VAD jag ville göra med.
 
Ganska halkigt att sy i,men SÅ jävla skön kvalité att man typ vill bo i det.(dom)
 
Vill ni se trycket på dom svarta?
Skit samma,jag visar iaf:
 
Det va väl bra onödigt hade min mamma sagt,att förstöra ett så rejält tyg med
sån där skit!
MEN,det tycker inte jag,och svarta brallor kryllar det ju av i övrigt,så varför inte
göra dom personliga istället!
 
Idag ska hundarna iväg till sina rättmätiga
ägarinnor och stanna tills på söndag.
Jag har äntligen infört delad vårdnad varannan
helg fastän det ju egentligen inte är MINA fyrbenta
ens från början.
 
Dom lixom jag behöver lite omväxling har jag
bestämt med fullt veto,så nu sparar jag på ett
par bajspåsar under nåra dagars tid.
 
"Skitoviktig" info iof,men man måste hushålla
med resurserna!
 
Fredagskram från "syverksta´n" ♥

 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0