Vilken bra Karinda´

Det lönade sej att ha namnsdag igår,
för jag överraskade dels mej själv med
en liten present och av underbara Prinsen
fick jag oxå en sak.
 
 
Jag är väl för bra iaf när det gäller att komma på perfekta gåvor.
 
En sprillans ny airbrushpistol som jag ska ha
när jag dekorerar tårtor och annat ätligt.
Det är iaf tänkt så,om jag klarar av att få det
någorlunda är en helt annan historia!
 
Prinsen ja,han sa grattis och överlämnade
en liten grej oxå som sagt.
 
Vad är nu detta undrar ni kanske,en liten midjeväska att hänga
i bältet när det blir utflyktsdax!?
 
Och visst kan man hänga den där,men den har en liten uppsamlare
oxå,det är nämligen en bärplockare framtagen av en svensk tjej
och som fått bäst betyg på marknaden.

Förstår inte riktigt varför JAG skulle behöva
en sån???
He,he!
 
Han tänker då på min jävligt urkassa rygg Prinsen.
Kan va så att jag testar och utvärderar den redan
i em om jag sticker till blåbärsriset en snabbis.
 
Gulligt va det av honom iaf ♥
 
När jag blivit grattad for vi på nästa
gratulationsrunda,"Stora" hade ju oxå
namnsdag och dessutom skulle de fyrbenta
hämtas hem hit efter ett par semesterveckor
hos sin rättmätiga ägarinnor.
 
Passade förstås på att umgås lite med den här filuren.
 
Det ryktas även om att han vill komma
och sova hos mormor ikväll,så jag måste
helt enkelt sätta fart med det som ska göras
innan dess.
 
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0