Pysselinköp och trevligt mingel

Det blev s.k blandad kompott igår.
 
Först for jag och träffade "Mellan",
och sen sammanstrålade vi även
med "Stora",Wille och kompisen
Elin som oxå var på vift.
 
Lyckades fånga allihopa på samma bild under en snabbvisit i skoaffären.
 
Wille va lite trött efter en lekdag på dagis,så Elin va söt och kånkade på honom.
 
Själv gick jag runt och kliade lite
på ett rött märke efter en fästing.
 
Det jävla äcklokrypet upptäckte jag
tidigare på förmidda´n,och det finns
typ inget vidrigare än när man känner
hur dom borrar in sej och ska göda
sej på en.
 
Vilken tur att Prinsen tidigare i sommar införskaffat en liten fästingplockare.
Nu kunde jag testa den på mej själv,och slutsatsen blir att den va klockren.
Hela det pyttelilla men ack så snuskiga kräket följde med,så nu ska jag bara
hålla koll där den satt.
 
Idag har jag för avsikt att åtminstone få
till en god kaka,jag är nämligen bjuden
till söta Mia lite senare.
 
Frågan är bara vilken smakkombination och
eventuellt vilken färg jag ska använda mej av.
 
Får helt enkelt "spåna" lite med en mugg
kaffe i näven samtidigt som jag bläddrar
i nya receptboken!
 
Den uppiffade receptboken för att va exakt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0