ÖKEN!

Ni kanske märker att jag skriver skittrista
inlägg och inte har ett dugg kul att blogga 
om nuförtiden.
 
BOOOORING typ!
 
SItter och velar,är i valet och kvalet om jag
ändå inte ska ta och sluta med dom här
skriverierna för gott.
 
Kan ju knappast va så kul att läsa om Wille
allt som oftast,eller se bilder på mina töntiga
projekt och pillerier,eller för den delen bak,kak
och tårtinlägg med grädde och annat jox!
 
Jag vet inte om det kan bero på att jag nu befinner
mej i det där mittenstadiet när kroppen går på
sparlåga men som helt plötsligt bara flammar upp
som en jävla majsbrasa utan minsta förvarning.
 
Det kan va så,men det kan oxå bero på att jag 
verkligen HAR blivit en grådassig kärring som
nu börjar se om inte ljuset i tunneln,men dock
höst,vinter och tråkigare tider i ankommande.
 
Som idag t.ex,vafan ska jag skriva lixom?
 
Inte fasen bryr ni er om att jag har ett enormt
jävla sug efter fisksoppa och hemgjord glass.
 
Ni ser,nu är vi där igen.
Mat,desserter och GRÄDDE!
 
Nä nu jävlar får man rycka till sej i hårfästet,eller
som sagt fundera på att stänga ner och hålla
käft för gott.
 
Undertiden jag funderar ska jag iaf fortsätta lite
med mitt töntiga pysslande,dricka kaffe och skriva
dagens nota.
 
Stackars er som läser,och stackars mej,det går
jävligt mycket utför nu.
 
Det kan dock glädja lite iaf att det ändå är
fredag och det ligger en helg framför oss.
 
Imorr´n blir det troligtvis en tur till yttre delen
av huvudstaden,närmare bestämt svärfars lat-
ställe.
Där ska det nämligen bli kalas för ett av ingifta
mosterns ena gullunge som fyllde år i mitten
av juli.
 
Herrå sålänge!
 
En "töntig" extrapresent i rosa!
 
Och terapitöntpyssel!
 
Joråsatte!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0