Ajm a winner

Helt oväntat när jag öppnar gårdagens
mejl,får jag se "grattis till vinsten" i en
av rubrikraderna.
 
Klickar snabbt som fan in där,typ lite rädd
att det kanske försvinner annars,och läser:

"Grattis,du har vunnit 4 VIP-biljetter till Finnkampen"!
 
Ameh hallå,det går att vinna alltså!
 
Ska jag va helt ärlig så vann jag faktiskt en
mascara förra veckan,så nu har man lite
medvind i tävlandet.
 
Skitglad blev jag iaf,så nu tar jag med mej Prinsen
på huvudstadbesök i september,plus att jag ska
försöka hitta ytterligare två som skulle vilja följa
med och mingla i VIP-tältet innan tävlingarna börjar.
(mat blir man oxå bjuden på tydligen)
 
Det stod faktsikt att man skulle få BRA platser oxå,
känns ju finfint så man slipper sitta bakom nån
cementpelare och få nackspärr.
 
Nu har tant fått blodad "tävlingstand" igen,så satan
vad jag ska ligga i framöver med tävlandet.
 
Spelar inte så jävla stor roll VAD man vinner,huvudsaken
ATT man gör det.
Känns extra skönt när det är motiveringsfrågor,jag är ju
en sucker för rim lixom.
Även om det kan begränsa mej nåt överjävligt ibland
eftersom hjärnan typ bara tänker i rim.
 
Nåväl,jag firade inte bara vinsten igår och skuttade
runt här,jag klippte och klistrade och pillade lite oxå.
 
Det resulterade i ett testprojekt á la tavla och blev
som såhär sent igårkväll.
 
Kluttade på lite turkos färg på vissa fjärilar,mest för att jag gillar turkost men
oxå för att det inte skulle bli alltför gråsvart överlag.
 
Så va det med den saken,och nu är det onsdag igen vilket i sej innebär att
nedräkningen inför hegen startat....IGEN!
 
Ha det gott därute,så ska jag leta efter
fler tävlingar att delta i!
 
 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0