Tur att man inte är raketforskare

Jaha,så kom en Valborgsmässoafton även
detta år igen.
 
Nåra värst storslagna planer har jag inte,
och nåra smällare eller raketer lägger jag
definitivt INTE kosing på.
 
Känns högst onödigt att kasta pengar rent
åt helvete,jag lägger dom hellre på sånt jag
kan ha nytta av.
 
För att inte tala om alla stackars djur som
lider så det gör ont ända in i benmärgen.
 
Här finns främst en fyrbent som mår skitilla
av smällare,den andra har iof på senare oxå
blivit mer skrämd och skrajsen.
 
Som sagt,sånt här lägger jag MYCKET hellre pengar på än fyrverkerier.
Jag utstrålar förresten själv så jävla mycket energi att det typ kan uppfattas
som värsta raketpjäserna!
 
Det blir m.a.o ett lugnt och mycket fridfullt
firande i år oxå,tror jag (vi) busar lite med
Wille istället för att stå ute och frysa arslena
av oss samtidigt som nån står och halvvrålar
gamla sånger.
 
Jag har iaf bakat lite gott bröd tills ikväll,
rättare sagt så står det i detta nu mitt i ugnen
och får värme.
 
Det verkar för övrigt va den säkraste värmen
idag,för utomhus kan man knappast snacka
om ljumma vårvindar.
 
Det märks iaf att man inte är raketforskare,då
hade det här inlägget kunnat sluta precis hur som.
 
Ha nu en skön afton,och glöm inte raggsockorna!
 
Kramelikram ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0