TGIF

Jaha ja,så va det fredag IGEN!
 
Gårdagen innehöll i stort sett bara
energipåfyllning,skratt och en massa
tjatter,då "Vattenflickan" kom med 
hela sin uppenbarelse OCH en massa
grejer som jag fick.
 
Tänk vad fort timmarna kan gå när man
har det bra och trivs i nåns sällskap.
 
Helt plötsligt visade uret 19.00 ca,och hela
sex timmar hade gått sen hon klev in i min borg!
 
Precis när hon kom stod jag och skulle grädda
bröd,så det blev varmt både från ugnen och våra
överhettade munnar.
Munnar som satte pratrekord gång på gång..
 
Riktigt goda och faktiskt oxå fina blev dom tycker jag!
 
Jag bjöd sen på lite lunch och vi va inte tysta då heller.
Det räcker väldigt länge det man har på tallriken om man
som vi tjattrar samtidigt!
 
Kolla bara så mycket bra OCH fint jag fick.
Nästan så det blev pinsamt faktiskt.
 
Idag står det "kalas" på schemat igen,min
lille svärson fyller år,och jag vet att det kommer
serveras smörgåstårta framåt kvällen.
 
Sämre kan man ju avsluta en härlig vecka,så
jag klagar definitivt inte.
 
Glöm nu inte bort att sätta nosen mot skyn och
insupa lite vårluft och sol i helgen.
Själv litar jag blint på att meteorologerna håller
vad dom lovat,nämligen dryga 17 plusgrader
och en satans massa solstrålar som öser ner!
 
PÖSS ♥

 

 
 
Trackback
RSS 2.0