Såja,nu är både julen & påsken över

Gu´ så skönt att den förbannade karaktären
tog en restresa lagom när påskfan höll på att
glida ut ur stugan då...NOT!
 
Jag har vissa cravings när det kommer till
Polly (godiset alltså),och igår när jag råkade
få syn på en påse,så stack han.(karaktären)
 
Ärligt talat så känner man sej helt jävla felvaggad
vid såna tillfällen,och hade jag tänkt lite mer på
konsekvenserna,så borde jag bett nån slå mej i skallen
med nåt riktigt hårt.
 
Nu va det dock helt fel läge,för Wille va med och jag
kunde helt enkelt inte låta honom bevittna nåt så
inihelvete tragiskt!
 
Nåväl,jag kan väl iaf lugnt påstå att gårdagskvällen
efter den sockerchocken inte va den allra mest angenäma.
 
Snurrade runt nånstans i takhöjd och visste knappt
om jag hade fötterna åt söder eller norr!
 
I övrigt och INNAN Pollypåsen (400 gram) kom in
på påskreviret,hade jag en najs annandag med
både namnsdagsbarnet Wille,hans mamma och moster.
 
Idag är det "vanlig" dag som gäller (tack & lov)!
Helst av allt borde jag ju köra vattendetox i en månad
efter vad som varit,men jag börjar med kaffe i vanlig ordning
och hoppas vid min sargade magsäck att karaktären
behagar komma tillbaka snart.
Om inte annat så på kortare men tätare visiter!
 
Uppskattad namnsdagspresent!
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0