Nu är det färdigkalasat....ett tag!

Det blev en trevlig påskafton igår,en
påskafton då vi passade på att fira
pappsen samtidigt.
 
Vi brukar ju va en hel hoper med folk,
men igår kunde inte alla komma så
det blev typ "bara" 14-15 stycken.
 
Först blev vi bjudna på en liten "sillstarter" och sen serverade både potatis samt
rotfruktsgratäng med diverse olika köttsorter,sallad och bröd.
 
Till kaffet serverades en otroligt god OCH mastig chokladkaka med flingsalt som
mamma slängt ihop till oss.
Hon är visst anledningen till att jag själv gillar både matlagning och bakning.
Jag hade önskat att jag blivit lika bra på sömnad som hon,men å andra sidan
kan man ju inte få ALLT i generna!
 
Passade på att smygfota lillasyrran när hon lekte med sin ajfån.
 
Storasyrran och numera nyblivna farmorn lekte iof inte med sin,men hade den
iaf på behörigt avstånd.
Det kan ju va bra,ifall sonen ringer och frågar om råd,eller för den delen skickar
bilder på nytillskottet.

Jag hade faktiskt med mej en grej som
"farmor´n" skulle få överlämna till dom
nyblivna föräldrarna.
 
 
Ett litet minnesglas till Jonathan ♥
 
Idag kära vänner ska här bara göras
roliga saker,och så kom jag just på att
det visst står "TVÄTT" i almanackan.
 
Fast,det tror jag att jag skiter i faktiskt,
skulle det knipa så kan jag handtvätta!
 
Good bye sålänge!
 
 

 
 
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0