Dessa fredagar

Jag säjer väl som jag brukar,det är
bara onsdagar och fredagar i veckorna
nuförtiden!
 
Så ock idag!
 
Jag hoppas verkligen att den här da´n blir
bättre än den som va igår.
Rättare sagt,så kan jag faktiskt redan nu säja
ATT den kommer bli det,jag kom nämligen
ihåg att ta min meducin innan jag hoppade 
i säng igårkväll.
 
Känns ju bra med tanke på att jag lovat "Mellan"
att hämta henne för diverse uppdrag i em.
 
Hade det varit igår,näe,det hade fan inte funkat.
Såvida ingen kört mej i rullstol typ!
 
I övrigt ska jag fixa lite som inte kommer hinnas
med i helgen,då ska jag nämligen hänga med
Wille som kommer på sleepover imorrn till på
söndag,för hans päron ska visst fixa lite därhemma
och tvååringar har ju en tendens att va mellan golv
och tak!
 
Ha nu en riktigt skön fredag,och krama varann vetja ♥
 
 
Han var inte så kartig för två år sen käre Willemannen!
Men go som få ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0