Blåkulla inställt!

Det blev ingen resa för mej idag,jag som
för en gångs skull sett en kvast i kvarteret
bredvid som skulle kunnat funka.
 
Istället har jag dragits med huvudvärken
"Börje" samtidigt som jag haft en smörgås-
tårta på beställning.
 
Men,det går väl flera kvastrace framöver och
då hoppas jag kunna joina alla kärringar på
årets resa!
 
Imorr´n är det som ni redan vet en stor dag i
både Willes och mormorns liv,nämligen dax
för 2 årskalas som heter duga.
 
Jag ska ta mej en laddning Alvedon och försöka
få till nån smaskig tårta till lille herrn,han vet nämligen
om att jag ska ta med mej en,och dessutom har
han önskat sej en blå.
 
Nu blir det troligtvis inte riktigt blå i den normala
kulören,men vafasen,turkost räknas väl oxå typ
åt det hållet?!

Jag tror iof inte att han är så värst dömande,huvud-
saken ATT det levereras NÅT!
 
Glad pre-påsk på er,och tjuvstarta nu inte med
alltför mycket godis redan ikväll,då finns det
risk att det saknas på lördag nämligen ;)
 
Bästaste bagarkompisen min ♥
Fi tusan vad han och jag ska fortsätta baka framöver!
 
Trots ett huvud som inte ville vara med varken på bild eller in da making,så får
jag väl ändå anse mej skapligt nöjd.
Nu är den iaf hämtad,och allt ansvar är fråntaget mej!
Ångertimmar ingår EJ! (he,he)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0