♫♪♫♫Vi hööörs igen,om ett tag,en annan dag♪♪♫♫♪♪

05.40 står klockan på i skrivande stund
och det sedvanliga kaffet är varmt men
smakar inte speciellt mycket tyvärr.
 
Sabla trist det där med att smak & luktsinne 
försvinner vid förkylning!
Utom när det gäller Kan Jang dårå,jag vet
att jag tjatar om den skiten,men jag tänker
att om jag gör det kanske det känns lite
mindre jobbigt!
 
Såhär timmarna före avfärd kan jag väl avslöja
dagens lilla äventyr,eller snarare den kommande
vackans om man ska va petig.
 
Klockan 09.45 lyfter jag nämligen mot betydligt
varmare breddgrader,och vore det inte för dom
envisa bacillerna,så hade det känts ännu bättre.
 
Å andra sidan har jag funderingar på att verkligen
lämna kvar dom härhemma,och inte fan tänker jag
vinka "hej då" till dom.
 
En vecka under ett stort parasoll,eller åtminstone
första dagarna,så kommer det se ut för Majso nu.
 
Hur uppkoppling och sånt är,det vet man ju aldrig.
Men jag kommer ju tillbaka,så ni får helt enkelt
hålla ut och vänta på den här tanten.
 
Om ni VILL och har lust alltså!
 
Kramar i stora lass och gör nu inget som jag
aldrig kommit på att man skulle kunna göra ;)
 
(bild lånad från Google)

Ser väl inte helt fel ut va!!!
Vänta er en eventuell bildbomb när jag kommer hem!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0