Som jag bara vill slippa det här

Det är alls ingen höjdare att vakna med
igensatta ögon,ont i halsen och lite lätt
snorig näsa!

Faktum är att jag hatar´t!

Idag borde jag inte ens visa mej bland folk
jag känner,och förvisso är det mest såna
jag aldrig sett förut som ska behöva se mitt
svullna fejs,men ändå!

Stackars dom,det kommer ju ge dom traumatiska
upplevelser för enormt lång tid framöver.

Spelar lixom ingen roll att jag baddar med kallt 
vatten eller lägger ansiktet i frysen ett tag,det
är lika hopplöst ändå.

Inte nog med att man SER förjävlig ut
(värr än vanligt alltså),det känns som
om man vore sju svåra år på samma dag!
 
Man skulle ha en ansiktsmask som var helt
perfekt,och som man kunde dra på så fort
allt känns och är ett helvetes skit,då skulle
ingen märka att man såg sjuk ut och man
själv skulle känna sej MYCKET mer angenäm!

Kan väl inte va så förbannat svårt att göra en
sån i silikon eller vafan det heter.
Finns ju massor med såna där maskmakare
som inte håller på med annat vetja!
 
Nu ska jag packa in dagens kakor & tårtor i
en bil som inte är min,men som rymmer mer
än två drickabackar och en tårtspade.
 
Assistans och sällskap får jag oxå,och det
va i grevens tid DET ordnade sej.
 
Ibland har man tur,och vill det sej väl får hon
va ansiktet utåt för oss båda.
Man kan ju iaf hoppas!

Puss & fredagskramar i stora lass!
 
Två räktårtor,en med skinka samt en vegetarisk står nu redo i
sina emballage för att fraktas iväg.
Det retar mej lite att tomaterna ligger ojämnt,men det får jag
fixa till sen!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0