Om man inte somnar behöver man inte vakna!

Typ så känns det,nästan jämt faktiskt!

Vore jävligt kul att göra nån test och se
hur fruktansvärt lite sovtid det faktiskt
blir på låt säja en vecka.

Känner mej inte ett dugg utvilad och huvudvärken
sitter som ett jävla spännband över pannan och
ända bak i nacken.

Nu ska man ju absolut INTE gnälla,jag hade t.ex
kunnat ha ännu ondare i fingret idag.

Helt otroligt hur fort det kan gå att sy med
maskinen rakt in i fulfingret om man har
riktig otur.

Grejen är den,att Wille var med och högra handen
höll jag om honom samtidigt som det skulle fästas
och sys dit en lapp på hans brallor.
Det blev lite väl svårt att fixa det med enbart vänster-
handen och pang,så gick nålen genom fingret och
gick AV!

Tror tamme fan att den var inne vid benet och
vände innan det small.

Satan vilken dunk det blev,för att inte tala om hur
jävla överraskad och rädd jag blev innan jag
hajjade vad som hände!

Skapligt jack i i fingret och så pulserar det av aj,aj!.

Byxorna hann iaf bli klara,och som tur är slipper
Wille stöka runt med mormors ena fingertopp i
knähöjd,så det är väl bra det!

Desto svårare blev det att baka igårkväll,för
omplåstringen av fingret gjorde mej inte
speciellt fingerfärdig och smidig precis.

Dom smakade iaf gott och fina färger fick jag
oxå till,så vad gör väl lite ojämna kanter då
i det sammanhanget!

Nu är det ny vecka och nya utmaningar,gärna
lite mer skaparlust om jag får önska mej iaf
EN sak.

Kaffet är redan uppdrucket för femte gången,
så det finns nog fan hopp om den här da´n oxå!
 
Naturligtvis lagades brallorna med en utklippt döskalle från gömmorna!

Härliga färger som man blir riktigt glad av fick avsluta söndagen i knapputförande!
Jävla trist deg attt kavla bara,så det blir nog inte ofta jag gör just dom där precis.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0