Och där försvann den söndagen!

Jaha,så säjer jag nu och undrar vartfan
den här dagen tog vägen?

Förvisso gick jag inte ur sängen förrän
vid halv elva och det har fan inte hänt
sen vi ställde om till sommartid.
Iof agerade jag "festchaufför" inatt och 
kom inte hem förrän halv tre,och sen
kunde jag inte somna förrän strax efter fyra.

Jorå,och så va det helt plötsligt eftermiddag
och då hade jag lovat Prinsen att köra in honom
för att hämta sin bil som han lämnat i staden
igår då han golfade och ölade med polarna.
 
När vi ändå var på g,passade vi på att besöka
både "Mellan" och "Stora" såklart.

Tyvärr kunde jag ju inte gosa hej vilt med Wille
idag,jag vill ju inte att han ska bli smittad av mej.
Det räcker ju med att jag fick den här bacillhärden
av honom för en vecka sen.
 
Passade på att baka lite maränger igårkväll medans jag väntade på att klockan
skulle bli långt efter midnatt och Prinsen ville hem!
 
Har typ aldrig lyckats med maränger,men igår va det tydligen dax,ett s.k
"hallelujamoment" i min maränghistoria!
 
 
Nu ska jag kurera mej med den äckliga
sörjan vid namn KAN JANG!

För imorr´n som sagt,då MÅSTE jag va
redo och MYCKET friskare!

Nyfikna?

Wait and hear,jag kanske berättar
aptidigt imorronbitti! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0