Det behöver inte bli höst bara för att det är september!

Jag bara vägrar låta mej nedslås av att
det faktiskt är september redan.
 
Det finns ju inte så värst mycket att göra
åt saken menar jag,och dessutom har "dom"
lovat mera värme och sol nu i veckan.
 
Förresten så har jag fullt upp med att bry
mej om andra saker än höst och gula löv,
det ska bakas lite och fixas kommande
veckor men SEN.....
 
....sen ska jag njuta av lite septembersol!
 
Man får se till att hitta sina guldkorn i varda´n
och göra det bästa man kan av typ allt.
 
Det funkar ganska bra om man försöker,även
om det kommer "gupp i vägen" ibland.
 
Igår tog jag dock en halvslö dag,jag fixade iof
godaste söndagsmiddagen och bakade nåra
söta och mycket goda cupcakes,men mer va
det faktiskt inte.
 
Försökte lägga mej i skaplig tid,fast som vanligt
hann klockan bli både två & tre innan jag kom till
riktig ro!
 
Att sen skatjävlarna började härja och bråka
early jävla birdy,det är en annan historia.
(hade glömt rigga luftgeväret)
 
Nu är det dax för Majso att ta tag i den här
nya veckan i höstmånaden september.
 
Jag kommer dock låtsas att det är juli eller
nån annan trevlig och lite mer hoppingivande
månad,så det blir nog jävligt bra till slut iaf!
 
Hade lite god fyllning,så jag fyllde nåra av cupcakes med det.
Det här receptet är bara SÅ jävla bra,aldrig att jag misslyckats
med det,och saftiga blir dom oxå!
 
Lite rosa marängsmörkräm uppepå,samt nåra små dekorationshjärtan och
vit strössel piffade upp lite iaf!
 
Hade gärna velat spritsa dom fulla ovanpå,men nu hade jag inte så mycket
att det räckte,och då blir det såhär!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0