Dålig tajming i kvadrat!

Wille är ju som jag skrev inte helt kry,och
var som bekant inte det då han sov över
här i helgen heller.
 
Det började dock gå åt rätt håll för honom
och han hade fått mediciner och ögondroppar.
 
När jag igår,mitt i kakbaket fick samtal från min
lilla paps som behövde skjuts till akuten,känner
att det börjar klia i ögat,så tänker jag att:
jävla skit,det är väl nåt hundhår eller så!

In med farsgubben och såg till att han blev omhändertagen,och
så raka vägen hem till kakorna.

Under färden hem kliade det i ögat så jag 
höll på att bli galen.

Lyckades iaf färdigställa mina bakverk som blev SÅ goda!

Chokladpistagetosca...ljuvliga till smaken och underbar färg.

Den gröna färgen återfanns dock i kletigare
form i mitt högra öga en stund senare.
Hela jävla kvällen fick jag badda med kallt
vatten och plocka bort gegga!

Ameh så jävla typiskt då!

Barnbarn har inte bara smittande skratt,dom
har smittsamma baciller som hoppar till mormor
i helt fel stund oxå!!!

Satans jävla skit att komma olägligt.
Att halsen börjar ge sej till känna och
att ledvärken i hela kroppen kom som
ett helt frimärksark i brevinkastet,det
va ju typ den gräddiga toppen den
här veckan.

JAG.HAR.INTE.TID.MED.DET.NU!!!!!

Man kan lugnt påstå att jag bara sovit ½ blund inatt,för högra
ögat gick INTE att öppna imorse,iaf inte förrän det spolats
massor med vatten på!


Det här känns INTE bra,men å andra sidan har 
jag inte tid att känna efter mer!

JAG.MÅSTE.VA.ALERT!

Puss & onsdagskramar,och blink med
vänster öga!


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0