Willeweekend

Idag förstår ni blir det full mormorsrulle
redan från förmiddagen,då kommer ju
nämligen Wille med hela sin packning
för att hänga med mej!
 
Jag har förvisso inte bestämt än VAD vi
ska hitta på,det hänger ju lite på hur det
förbannade oktobervädret artar sej!
 
Vi börjar nog iaf med en lätt fika innan hans
små turturpäron drar iväg,dom ska ju få sej lite
egentid på SPA,och sånt kan behövas ibland.
 
Tänk va,tänk om en annan hade gjort sånt när
ungarna va små,åkt iväg och tagit hand om
varann lite spontant emellanåt.
 
Det gjorde vi INTE!
Däremot drog vi kortare små turer var och en
på egen hand,och just därför kanske det slutade
i ett big crash failed förhållande!(förhållandeN)
 
Kan iof ha berott på mycket andra och mer invecklade
problem,men med lite distans till allt det jobbiga kan
man ju låtsas HELT andra saker.
Det där i mitt fall är ju lixom historia nu och inget man
mår bättre av att älta eller dra upp i ljuset igen.
 
Nu fokuserar vi istället på nästa generation och ser
till att åtminstone dom kan få fortsätta agera kärnfamilj.
 
Jag tror nämligen att det är jävligt viktigt med egen
vuxentid,att inte BARA behöva lalla runt hemma i
blöj och nappträsket.
Att få egen uppmärksamhet och få känna sej både
fin för sej själv och för sin parter,det  är viktiga grejer
för hur det ska fortsätta utvecklas!
 
Förhoppningsvis har iaf mina ungar tagit viss lärdom
av mej,och till viss del sett mej som ett jävla skräck-
exempel på HUR det kan bli när flaskkorkarna flyger
ur med buller och brak.
 
Det är iof inte ens fel att tvåsamheten går rent åt
helvete ibland,men jag är oskyldig som ett litet
fromt lamm iaf!
Rättare sagt,fördelningen låg väl på 95-5 typ!
 
Nåväl,nu kommer dom snart,så kaffet ska på och 
kanske att jag hittar nåt sött i frysen oxå.

Ikväll blir det bad och mys,mat och soffhäng med
Wille för hela slanten.
Härligt ska vi ha det,och jag antar att hans far & mor
har det lika great på sitt håll.

Länge leve kärleken,det är bara föremålen som växlar.
Och i helgen är det som sagt fokus på den mindre
kärleken benämnd WILLE ♥

Kram & fredagshej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0