Värsta löpet

Det är lite väl mycket hallaballoa här
hemma nu i ett par veckor,båda hundarna
löper nämligen,och det säjer jag bara:
två tonårsbrudar som håller hov dagarna
i ända OCH på nätterna är INTE optimalt!
 
Inatt var det t.ex full orgie på golvet nedanför 
sängen,steppelistepp och lite stillastående
galopp på det,och sen va min nattsömn ännu
mer spolierad!!
GAH!
 
Bara att masa sej upp vid 7 snåret,för då orkade 
jag inte tjata på dom mer!
 
Tänk er en råtta som bestiger en giraff,ungefär
så ser det ut här nu.
 
Och varje gång jag kollar slås blickarna ned,för
dom vet minsann att man kanske inte borde
göra så.(iaf inte bland folk!)
Inte för att jag har nåt emot lesbiska,men ändå!
 
Jag hoppas att det här "löpet" snart är över för
denna gång,flåsande och steppande stjärtnosar-
hundar kan va ganska enerverande faktiskt!
 
På tal om nåt helt annat,så överlämnade jag
igår dom sex graverade vinglasen med till-
hörande flaska.
Jag sa ju att jag skulle testa en ny grej,och 
den fick beställaren oxå.
 
Den blev "sådär" om ni frågar mej,och nu har
jag iaf provat så jag vet hur det är.
 
Ny måndag som sagt,och nya möjligheter till 
både stordåd & god "Karma".
Det kör vi på och så hörs vi väl snart igen....
...antar jag =)
 
Det SKA föreställa "Dio-devil",om det gör det är nog fan upp
till betraktaren!
Pilligt var det iaf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0